Hemma igen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder tagan av mig, Matilda och Pappa.
 
Förlåt att min blogg har varit lite tråkig på sistonde men det beror på att jag har varit bortrest. Jag har nämligen
vart i antigua och barbuda som ligger i caribbean/västindien. Jag kom hem igår kväll och det har varit helt underbart! jag har sett så många fantastiska nya platser och träffat många nya människor.Nästan alla människor där nere var verkligen jätte snälla och vart man en gick sa alla hela tiden godmorgon och godeftermiddag. Det spelade ingen roll om man var en främlig på gatan. 
 
Andledningen att vi åkte just dit var att mamma fyllde 50 och min pappa har alltid lovat att ta min mamma dit.
Han var nämligen där nere i ett halvår typ år 1981. Så han var jätte glad att vi skulle åka dit .När vi var där 
nere träffade han till och med hans gamla kompisar! 
 Jag tycker helt enkelt semestern var helt underbar även om jag inte blev så brun ^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Asså åh jag vill oxå åka utomlands din fiiiis :(

2013-03-06 @ 16:13:33
URL: http://ohwildspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0