"people say nothing´s impossible, but i do nothing everyday"

Gamla söta bilder.
 
Jag kom nyss hem från skolan och just nu sitter jag och äter mellis! om en stund ska jag åka och rida det 
ska bli kul men kallt för det är 17- ute.
En sak jag har tänkt på idag är att jag är så trött på att ens jeans sitter 
så dåligt! För mig är det jätte svårt att hitta nya jeans som passar för antingen så sitter dom dåligt där uppe
eller så sitter dom jätte dåligt vid vaderna.Jag tycker att affärerna ska börja sälja små jeans som kan sitta tajt  även på jätte smala männsikor , det är så jobbigt när man har byxor som hänger liksom.Ha en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så fin header du har!

2013-01-23 @ 17:41:47
URL: http://lakeyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0