You always make me laugh no matter how sad I am

Bilder tagna av mig.
 
Nyss kom jag hem från stan där jag träffade Matilda. Jag köpte två nya tröjor . På en av tröjorna är det en katt  och den katten var med i ett barnprogram som hette sailor moon. Jag gillade det programet fett mycket när
jag var liten, så jag tyckte tröjan var fett cool! Jag köpte också lite saker som jag behöver inför min kurs. Jag ska nämligen gå en tecknings kurs . Det ska bli jättekul för jag älskar att måla och rita. Måste bara säga att jag lyckades göra något slags stökig bulle idag. Det såg nästan ut som en hår munk fast en större och stökigare. Orkade inte ta kort på den , men den var fin och det ända man behövde var en toft och massa hårspännen.
Hoppas ni får en bra Fredag!
 

Kommentarer
Postat av: lizi

fint!:)

2013-02-08 @ 23:34:09
URL: http://lizi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0