Push your boundaries

Bilder från tumblr!
 
Måste bara säga gud vad jag längtar till sommmaren, vill ha sommar nu! jag är säker på att de flesta
av er också kännner så för jag börjar bli ganska trött på "vintern" nu. 
Igår kändes det som jag flängde runt hela dagen.Dagen började nämligen med att gå upp tidigt och åka
till erikslund efter det blev det lunch på djäkneberget.Efter lunch gick jag också på stan med syrran hela eftermiddagen.Jag köpte inte så mycket förutom en ögonbrynspenna, ett Sims spel och en ny ögonfransböjare.Idag har jag inte gjort så mycket förutom att plugga och sovit men om någon timme
ska jag gå och gymma, Tjena mors!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia.

fina bilder! längtar också till sommaren, snöar här i dag så helt plötsligt kändes den väldigt långt borta..

2013-04-12 @ 11:53:09
URL: http://juliaec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0