I'm clumsy and I know it

Bild tagen av Matilda.
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen och att bloggen ser helt kaos ut just nu men jag jobbar på det haha.
Den här veckan har jag nämligen haft fullt upp med skolan och i helgen han jag inte göra klart ändringarna 
på min blogg men jag lovar att det kommer vara fixat vid veckans slut!
 
 
Just nu sitter jag och pluggar kemi.Den här dagen har verkligen varit utmattande först hade vi so i nationella och det gick väl helt okej. Efter det så skulle vi såklart ha lektioner resten av dagen även de flesta var ganska
trötta.På idrotten så körde vi "inte nudda mark" med massa plintar och sådant ni vet, och såklart skulle jag  
skämma ut mig. Första gången jag trilla så var det ingen stor grej det såg ut som jag satt mig typ. Men andra
gången skulle jag ta ett kliv upp på en bänk men min fot gled av, så jag ramlade över plinten och gjorde illa knät och höften.Jag är så himla grasiös alltså.. Efter det försökte jag på snyggaste sätt lunka mig ut ur gymnastik salen haha.I morgon ska jag också ha biptest så vi får se hur det går! ;) ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Stina Mattsson

Fin bild!! x

2013-04-18 @ 21:09:27
URL: http://www.kungstina.com
Postat av: lizi

Fin bild!:)

2013-04-18 @ 22:27:01
URL: http://lizi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0