Why can´t things that are good just stay?

Bild tagen av mig .
 
Förlåt att jag inte har haft roligaste uppdateringen på sistone men jag har vart sjuk och helt enkelt inte 
orkat men lovar att bättra mig nu när jag mår bättre! idag har jag varit hemma från skolan jag har bara 
tittat på gossip girl och ätit soppa ;) och faktiskt pluggat lite till hk provet . Igår var jag på star for life och gud 
det var så sjukt bra jag var på det förra året men det var sjukt bra i år igen!! rekomenderar det verkligen! 
Ni som inte vet var stars for life är så är det en organisation som hjälper barn i Arika med skolan mm . Några barn hänger också med och turnerar runt i sverige och sjunger med massa ungdommar i sverige för att sammla in pengar . Jag köpte ett armband av dom också för jag tyckte det var lite kul! ^^ men jag åkte främst för att min syrra och kompisar var med och alla var sjukt bra! det blir värsta öset faktiskt när barnen får Afrika kör igång och efter föreställningen kunde man inte motså att le och må lite bättre och bli piggare så det var nog bästa medicinen! ha en bra kväll!! 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ny vecka och nya tag, hoppas du fått en fin start :)

2012-10-08 @ 18:07:42
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0